Vítejte na „Inspiration Café“!
„Inspiration Café“ je cyklus neformálních setkání vysokoškolských vyučujících, pořádaný ve spolupráci platformy Paedagogium Univerzity Karlovy a platformy Pedadesk Západočeské univerzity v Plzni. Cílem tohoto cyklu je vytvořit prostor pro sdílení zkušeností v oblasti výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí akademických pracovníků. „Inspiration Café“ je otevřeným fórem, kde se vysokoškolští pedagogové mohou setkávat v příjemné a neformální atmosféře. Setkání „Inspiration Café“ se od roku 2024 budou konat čtyřikrát ročně, přičemž dvakrát je organizuje Univerzita Karlova a dvakrát Západočeská univerzita. Připojte se k nám a staňte se součástí této otevřené komunity! Těšíme se na vaši účast a na sdílení inspirativních zkušeností!
Další setkání „Inspiration Café“ proběhne v režii Západočeské univerzity v Plzni 11. 12. 2024 od 15:00 do 17:30.
Kdo byl hostem předchozích setkání „Inspiration Café“? O čem jsme diskutovali?
19. září 2024:
Tentokrát jsme se soustředili na téma „Jak pracovat se zpětnou vazbou od studujících?“ a naším hostem byl Mgr. Matěj Král, Ph.D. z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Setkání 19. září 2024 – fotogalerie
11. června 2024:
Program setkání připravily dvě zkušené lektorky z katedry anglického jazyka Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni: Mgr. Tereza Havránková, Ph.D. a Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. Pod jejich vedením účastníci diskutovali o využití modelu převrácené třídy ve vysokoškolské výuce, o výhodách, ale i výzvách, které tento model vysokoškolské pedagogice nabízí.
Setkání 11.června 2024 – fotogalerie
18. ledna 2024:
Setkání „Inspiration Café“ bylo zaměřeno na téma „Kooperativní učení na VŠ“ a naším hostem byla doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. z Filozofické fakulty UK v Praze. Diskutovali jsme o principech kooperativního učení s důrazem na jeho aplikaci na vysokých školách. Zaměřili jsme se také na výzvy a příležitosti spojené s implementací této metody, na proces hodnocení kooperativního učení, tvorbu skupin a rozvoj sociálních dovedností studujících.